středa 18. května 2016

Jako doopravdy můj první blogovej příspěvek??


Sama tomu nemůžu uvěřit, ale proč si nezaložit blog těsně před maturitou :D. Jo, prokrastinace je mrcha největší. A taky je teda pravda, že už jsem to měla dlouho v hlavě. Tak proč to odkládat. Kdybych takhle uvažovala pořád.

Jsem středoškolačka, vlastně "skoromedička", které chybí poslední krůček k tomu, aby se stala součástí 1. LF UK a taky studentkou zubního lékařství, a to ústní maturitní zkouška, prej formalita, ne to sem nechci psát, nebo neodmaturuju. No a protože jsem se celých osm (jako fakt osm? neuvěřitelný) let nekopala na gymplu do zadku, tak se mi povedlo mít slušnej průměr, na základě kterýho mi přišlo rozhodnutí o prominutí přijímacích zkoušek, jupí jej.
A protože mi přijde škoda, že zubařských blogů je fakt málo, tak jsem se rozhodla tady sepsat moje zážitky, dojmy, prostě všechno ohledně studia a taky mé maličkosti. :D

V nejbližší době by mě měla čekat akce Jednička na zkoušku, o kterých bych mohla napsat svůj první pořádněj příspěvek.

Tímto také zdravím všechny ostatní medický blogery a blogerky, doufám, že mezi vás zapadnu a že se mi bude dařit alespoň trochu pravidelně přidávat příspěvky, taky doufej, že to bude někdo číst.

PS: Všem hodně štěstí a pevné nervy jak při maturitě, zkouškovém, tak hlavně při přijímačkách!

4 komentáře:

  1. Jé, zubařskej blog a rovnou (snad) od nás z fakulty!!! :) Tak doufám, že ti psaní vydrží! Držim palce na maturitu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem potěšena tvou návštěvou (Bloncka, hvězda medických blogů :D), zatím jsem úplnej blogovej začátečník, tak uvidím, jak mi to půjde. Jinak děkuju, doufám, že maturitu zdárně zvládnu.

      Vymazat
  2. Jéj, maturita bude jak nič, teším sa na teba na našej blogovej scéne ;)
    A hlavne si preboha uži prázdniny, ešte doteraz z toho leta čerpám silu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přivítaní! Přestože se člověk stresuje a ví, že musí, tak to bylo nakonec v pohodě a budu na maturitu ráda vzpomínat. Měla jsem šťastnou ruku na otázky a i na učitele kolem sebe. Teď mě čekají asi nejdelší prázdniny v životě, tak si je pokusím co nejvíce užít! (pak mi asi začne nepředstavitelné peklo) :D

      Vymazat