středa 6. července 2016

Upsala jsem se!


Je to oficiální, jsem studentkou prvního ročníku zubního lékařství na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. 
Přemýšlím, zda-li to budu moct říci i po prvních měsících školy a prvním zkouškovém, doufám, že ano, na nejhorší zatím myslet nebudu! :D Ale sama sobě slibuji, že do toho dám všechno a tu horu učení prostě pokořím. :D

Zápis proběhl bez větších potíží, i index jsem dokázala vyplnit, i když ruka se mi třásla a písmo vypadá jak od prvňáka. Tak teď už jen Dobronice, pro zubaře  termínově 23. - 26. 8., na které se moc těším (jasně, mám i obavy), ale to já ze všeho nového. Konec srpna bude ve znamení nových informací (určitě velmi důležitých), zážitků a konečně poznám své nové spolužáky možná přesněji spolubojovníky. :D

Druhá stránka s přeci jen více "zubařskými" předměty

A teď zase zpátky k nicnedělání. Užívejte si léto a prázdniny, které jsou slovy naší češtinářky ZASLOUŽENÉ! 

4 komentáře:

  1. Takže už je z tebe oficiálně medička :) Gratuluju! Mě to čeká příští čtvrtek. Už se "nemůžu dočkat" všech těch front :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už je to tak, neskutečné se stalo skutečným. :D Gratulace přijímám až za první zápočty a zkoušky (snad se toho dočkám). U mě to bylo celkem bez problémů a dlouhého čekání, všechno jsem si asi vybrala hned na začátku, kdy jsem stála ve své frontě podle abecedy, ale těsně než jsem přišla na řadu mi paní oznámila, že zubaři patří do té druhé. :D Třeba budeš mít podobné štěstí jako já, nebo ti přeji notnou dávku trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Vy máte povinnou tělesnou výchovu? Nějak nevím jak si to mám představit, podle čeho vám tam dávají body ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano máme, nikdo nás neboduje, na nějaké extravýkony to určitě není. Jde hlavně o docházku, jak už jsem někde psala, máme kolečko po čtyřech "sportech" a akorát na plavání bychom měli splnit časový limit 2,5 min na 100 m (tuším :D). Když bereme tu anatomii, tak nění od věci ji částěčně aplikovat na sobě samém. :D No a v letním semestru za to dostaneme jeden zázračný kredit. :D

      Vymazat